niedziela, 6 marca 2016

Pierwszy post na blogu i wyjaśnienie :)

    Jak wiecie na fb założyłam fan page 》mojego bloga《. Niestety ukochany facebook o mały włos nie usunął mi konta i moich stron. Nie wiem dlaczego tak się stało. Jak macie jakieś info albo wam też się tak robi to dajcie znać.
    Ten blog został stworzony w celu informowania was o wszystkim. No wiecie np. o zawieszeniu bloga o Fi,  na jakim etapie pisania rozdziału jestem, kiedy będzie rozdział itd.
Ale pomyślałam sobie, że gdyby były tu tylko informacje to ten blog byłby nudny, a więc piszcie w komentarzach czy mam pisać recenzje filmów, książek (i podawajcie propozycje jak już) i ogólnie co mogłabym zamieszczać jeszcze na tym blogu.
Pozdrawiam i zachęcam do komentowania,
Wasza NOX :)
PS. 》Tutaj macie《 post na blogu o Fi. Zapraszam kto jeszcze nie czytał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz